♥ Hellohello guys . Welcome to Aida official Blog . Thanks For Visitting My Blog . Do Leave A Comment . Andd follow my blogg . My blog is not as beautiful as your blog. I hope you can accept my blog. despite my mediocre blog. you follow me. I will follow you back. Thanks biyy sekaliann ♥

APTB -.-

Assalamualaikum .
hikhik . lame kan aku tak update . err -.-
Hm . Gosipp time *
firstly akuu nak cyte pasal due budak P ny , * A and B * . aku bukan nak buruk kan dorangg . tapi aku just saked hati jeaa . dulu kann , dorangg ny bole tahan rapad dengan akuu . tapi sekarang dahh laen . ktorangg dahh tak rapadd . sejakk akuu dahh ade coup . dorangg cm tak puas hati kan . iyekkk pelik sial . ape salah ke aku ade coup . bukan nye aku kacau hidupp dorangg kan . eyuuuu semak seyhh ade problem cm ny . yang si A ny dulu bukan maen suke lagi gurau dengan akuu . yes aku ngaku . aku suke gyle-2 mmbe dengan kau doe . tapi asal kau nak buruk-2 kan akuu depan mmbe-2 kau . ape sial aku buadd kat kau . akuu pelik gyle-2 dengan korangg ny . if tak puas hati gyle-2 dengan akuu . cakap jelaa . jangan nak kutuk-2 akuu kat belakang . ee jangan lahh jadik HIPOKRIT . bahaye doe . yang si B ny dahh macam TDM . ee akuu tak suke nak sebodd pekataan tuhh .. tapi kau pakse aku cakap cm tuhhh . tolongg lahh weyhh . jangan lahh jadik musuhh akuu . aku tak suke seyhh nak musuh-2 ny . bukan dapadd pahale pon . kankan .

i repeat / aku bukan nak malu kan korangg . andd aku hope korangg jangan lahh nak isi borangg untuk jadi MUSUH akuu . tolongg ea .
Suke meyh ? tawu ! ape lagy ! LIKE lhaa . hee ~

0 penyebok:

Post a Comment