♥ Hellohello guys . Welcome to Aida official Blog . Thanks For Visitting My Blog . Do Leave A Comment . Andd follow my blogg . My blog is not as beautiful as your blog. I hope you can accept my blog. despite my mediocre blog. you follow me. I will follow you back. Thanks biyy sekaliann ♥

Kau bentuk C doe ! ='(

Assalamualaikum .
Hmm firstly aku nak cakap . yang aku rindu gyle-2 nak update blog . pehh bole tahan lame gak kan aku tak update . bhaha . aku tawu korang rindu kat story aku . kankankan ? . sengal *

Hello guys . korang nak tawu . * aku just gelar kan budak A and B k *  . si A ny . aku engad kan memang bole di percayai . thats why lahh aku tak takod nak cyte pape kat dye . so itu ary aku ade cyte smtg kat dye . yaa just nak luah kan perasaan . pastuhh . tahh tibe-2 . si B ny cakap kat aku yang dye gy story balek kat mmbe dye . tak cam sial plak ann . akuu dah cm terlebih pecaye siaa kat dye . naseb baek ade orang tukang sampai kan kat aku . kalau tak . memang sampai mati lahh aku dok luah kan perasaan kat dye . 

p/s : kepade andaa yang diluaa sane . jangan mudah percaye kan orang yang paling rapad dengan anda k . renung renungkan dan selamat beramal . bhaha *

Suke meyh ? tawu ! ape lagy ! LIKE lhaa . hee ~

0 penyebok:

Post a Comment