♥ Hellohello guys . Welcome to Aida official Blog . Thanks For Visitting My Blog . Do Leave A Comment . Andd follow my blogg . My blog is not as beautiful as your blog. I hope you can accept my blog. despite my mediocre blog. you follow me. I will follow you back. Thanks biyy sekaliann ♥



Hellohello . wahh syelaa update blogg malam-2 bute . tak pernah kan . huhh whateverlahh syelaa .

Oke look . awekk tuhh . haha gyle comel kann . suke bibir dye . sweet gyle-2 . agakk-2 bole jadikk model ta . ieyraa , aidaa nak tolongg ieyraa untukk jadik model . but im not sure dapat ke tak . ouhh akuu kenal die daripade facebook . yeahh ieyra cyrus name nye . andd tolongg lhaa pecaye itu bukan name betol dye . hee ~ full name dye Noor Shahirah . kankankan ? .. ehh awekk . kau tawu akuu suke rapad dengan kau . yeah kau tak sombongg kan . kau pon aku tengokk jeniss yangg nak layan aku kan . even kau cantik mana pon . tapi kau tetap tak sombongg . hahaa geramm tengokk kau . byle dapat meet ea ? . muahaahahaa . yes . kau kawan aku kan ? hee ~ hope gyle kau anggap aku kawan kau . muahahaaahaa . weyy , nak bagi 5 perkataan  bole ? ILoveYouSoMuch  . haa cukupp kan . Hope you like it . hee ~


Ieyraa aku harap kau tak sombongg cam orang laen . sumpah aku sayang kau . bole kan ?
Suke meyh ? tawu ! ape lagy ! LIKE lhaa . hee ~

0 penyebok:

Post a Comment