♥ Hellohello guys . Welcome to Aida official Blog . Thanks For Visitting My Blog . Do Leave A Comment . Andd follow my blogg . My blog is not as beautiful as your blog. I hope you can accept my blog. despite my mediocre blog. you follow me. I will follow you back. Thanks biyy sekaliann ♥



hellohello . kenapeperempuan senangg sangadd moody haa ? pelikk gyle bole . hmm . sekarangg aku gyle moody . haa belambakk gyle aku post kat FB . firstlyy aku macam nak nanges . huhh sabo je bole . byle dhaa tengahh bingedd tengokk ny !






pandangg yangg pertame punye . thats my problem . jantan tuhh buadd aku moody gyle bapakk . kaka tanye . kenape ? . kaka adeqq tak sediaa nak shre kat kaka pasal prob adeqq ny . tape lhaa . adeq cyte kat sini

aku gelar kan dye A , B andd C . yangg si A ny perempuan . B andd C ny lelaki . oke start . yangg si A ny memangg pantangg nampak aku walling or chat dengan " lelaki " . kire dye ny macam jealous lhaa . OMG . dengan aku pon kau nak jealous pehal aa perempuann . dalam waktu yang same aku chat dengan B andd C . tahh macam mane dye dapadd kamcingg dengan due ekorr mamad tuhh . * B andd C merupe kan adopt aku . . bole plakk dorangg contact malam-2 . perhh macam sial bole . tahh macam mane dye dapadd 6be berokk due ekoo tuhh . . . . tadi si B ny onl . then aku post kat wall dye . haram nak repl balek . FUCK . pastuhhh byle si A ny onl . nak plakk kau chat dengan dye . pehhh . bole pke taa perasaan adeqq kau ny macam mane . sakedd gyle vafakk kau tawu . akuu nakk remove kauu lhaa . tapi akuu tak sampai hati sebab akuu sayangg kay gyle-2 . tapi kau dhaa berubahhh ='c
Suke meyh ? tawu ! ape lagy ! LIKE lhaa . hee ~

0 penyebok:

Post a Comment