♥ Hellohello guys . Welcome to Aida official Blog . Thanks For Visitting My Blog . Do Leave A Comment . Andd follow my blogg . My blog is not as beautiful as your blog. I hope you can accept my blog. despite my mediocre blog. you follow me. I will follow you back. Thanks biyy sekaliann ♥

Hellohello . 
hmm . yeahh update update dan terus update . hmm . due hari tak onl facebook . amekau notificate mencecah 90 . oke bole blaa . tak cukup tangan siaa . then ade satu notificate dari budak yang selalu saked kan hati aku . yeahh budak tuhh memang banyak masalh dengan aku . exboy * . kimakk sial perangai kau . tak habis-2 nak fight dengan aku . yes aku tawu kau jealous dengan aku . takyahh nak banyak bunyik kodd . tak puas hati ? meyhh FTF dengan aku . nak fight-2 dalam facebook ape barangg . meyhh lhaa aku tibai kau sampai mati . * tak sampai hati pon . bebual jeaa ny . haa tapi akuu tetapp sentapp dengan kau . komen gamba-2 aku dalam facebook tahh ape tahh . akuu tak penahh kodd komen buruk-2 kat gamba-2 kau . even gamba kau tuhh macam sial . tapi aku takde lhaa redahh jeaa nak komen fuckfuck dalam tuhh kan . then mule lhaa nak mintak simpati kat kaka sayangg akuu . ee geram tahapp gaban kau tahuu . nasebb lhaa kaka aku tak pilihh kasihh . pliz lhaa kan . nak jealous kan aku ? GO lhaa sayangg oi . takayah nak kedepann sangad kodd . kau patodd kebelakangg jeaa . * haa ayadd ny untukk aku panas kan kau .  huhh kau buad aku benci kat kau lhaa MOSH . hmm aku terus terangg sekarang ny . FUCK kau habis-2 . 

saya MoshShimaru just wait andd see . kau nak sentap dengan aku ? GO LHAA MEN 


Suke meyh ? tawu ! ape lagy ! LIKE lhaa . hee ~

0 penyebok:

Post a Comment